WCHODZĄC W SKŁAD STRUKTURY

Wchodząc w skład tej samej — co struktury I — funkcjonalnej struktury kierur.kowo zorganizowanej ze względu na osiąganie maximum stałości wewnętrznej równowagi, utrzymują formę równowagi osiągniętą przez genetycznie wcześniejsze jej składniki (tj. przez struktury /), przyczyniając się do utrwalenia (stabilizacji) ow’ej formy.Tak więc rozwój nauki jest rozpatrywany w epistemologii genetycznej pod kątem doskonalenia się narzędzi logiczno-matematycznych służących do asymilowania i organizowania wiedzy przedmiotowej. W celu uniknięcia nieporozumień trzeba w tym miejscu podkreślić, że sama epistemologia określa jedynie czy nastąpiło’ przejście rozwojowe od jednej struktury logiczno-matematycznej do następnej, a jeśli tak, to jakie prawidłowości (operacje) są odpowiedzialne za ten stan rzeczy.

Cześć tutaj Ewelina, zapraszam Cię do lektury mojego bloga, który obejmuję szeroką gamę technicznych zagadnień. Kobieta i technika? Jak najbardziej! Przekonaj się sam już dziś!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)