PRZYJĘTY SPOSÓB ROZUMIENIA

Tym samym, w przyjętym sposobie rozumienia, technologia kształcenia staje się subdyscypliną dydaktyki ogólnej. Wskazuje na to wspólny z dydaktyką ogólną przedmiot docie­kań, stosowanie identycznych metod badań i brak różnic pod względem głównego zadania obu dziedzin wiedzy. Jako taka technologia kształcenia,jest źródłem wielu cennych innowacji dydaktycznych, w dużym stopniu usprawniających proces kształcenia. Z drugiej strony: „dobre osadzenie większości prac w teoriach dydaktyki ogólnej wciąż przynosi wyraźne korzyści „metodyce” technologii kształcenia. Niekiedy jednak technologia kształcenia traktowana jest jako dziedzi­na wiedzy opozycyjna wobec dydaktyki i ewoluująca „w kierunku usamo­dzielnienia się już nie tylko w ramach pedagogiki, ale jako samodzielna dyscyplina w zespole nauk o edukacji.”

Cześć tutaj Ewelina, zapraszam Cię do lektury mojego bloga, który obejmuję szeroką gamę technicznych zagadnień. Kobieta i technika? Jak najbardziej! Przekonaj się sam już dziś!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)