LUDZKI CZYNNIK

Rodzi się jednak pytanie, czy lansowana przez firmy komputerowe i zwolenników postępu cywilizacyjnego teza o konieczności alfabetyzacji komputerowej jest merytorycznie trafna i społecznie oraz osobniczo ko­rzystna? Otóż z przytaczanych przez Z. Melosika opinii, z toczącej się w USA dyskusji pedagogów i futurologów wokół problemu komputeryzacji edukacji, wnioskować można, że: „alfabetyzacja komputerowa jest bardzo atrakcyjną i pożyteczną formą nauczania, rozpatrywana jednak w szerszym kontekście staje się ona egzemplifikacją szczególnej wizji cywilizacji … jest ludzkim czynnikiem vv urzeczywistnianiu społeczeństwa inf- ormacyjneg o. Stanowisko takie wynika z następujących przesłanek.

Cześć tutaj Ewelina, zapraszam Cię do lektury mojego bloga, który obejmuję szeroką gamę technicznych zagadnień. Kobieta i technika? Jak najbardziej! Przekonaj się sam już dziś!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)