KOMPUTER W PROCESIE KSZTAŁCENIA

Charakteryzując poznanie ludzkie, metodologia zwykła wskazywać, że analizować je można w kategoriach czynności lub ich rezultatu.Kie­dy refleksją obejmuje się czynności składające się na proces poznania, analizie poddaje się spostrzeganie, wyobrażanie, ujmowanie intelektual­ne, dowiadywanie, rozważanie, sądzenie, rozumowanie. Tak traktowane­mu poznaniu przypisuje się intencjonalność, refleksyjność i aspektywność. Niekiedy także systematyczność, racjonalność, praktyczność i informatyw- ność. Podejmowane ono bywa z zamysłem, z intencją osiągnięcia celu. Uczony postrzega rzeczywistość mając tego świadomość, czynności swe, jak i rezultaty działań poddaje refleksji. Badając, czyni to z wybranego punktu widzenia, także szerzej – widzenia intelektualnego, zatem aspektywnie.

Cześć tutaj Ewelina, zapraszam Cię do lektury mojego bloga, który obejmuję szeroką gamę technicznych zagadnień. Kobieta i technika? Jak najbardziej! Przekonaj się sam już dziś!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)